Chestionarul este valabil între 31/05/2025 și 01/07/2025

În studiul lunii anterioare, 56% din respondenții au solicitat ca în luna iunie 2025 să facem un studiu  despre abordarea clienților în funcție de generația din care fac parte.

Vă rugăm să completați chestionarul de mai jos. 

Rezultatele vor fi vizualizate și publicate numai statistic. 

Nu putem putem afla identitatea respondentului, nu colectăm date, nu cookies...

1. Care este generația cea mai receptivă la serviciile și produsele pe care le oferiți?

      Baby Boomers (născuți între 1946-1964) 79-61 ani

      Generația X (1965-1980) 60-45 ani

      Generația Y - Millennials (1981-1996) 44-29 ani

      Generația Z (1997-2012) 28-13 ani

      Generația Alfa ( născuți dupa 2013) -12 ani

      Nu pot preciza cu exactitate

2. Cum adaptați mesajele de marketing în funcție de generația publicului țintă?

Folosim canala diferite (FBK pt Gen X, Insta pt Y și TikTok pt Z)

Personalizăm tonul și stilul comunicării în funcție de generație

Adaptăm tipul de conținut (explicativ vs miniclipuri scurte)

Nu adaptăm - folosim același conținut pentru toți

Ne dorim să adaptăm, dar nu știm cum

Altceva (trece mai jos)

3. Ce tip de conținut credeți că este cel mai eficient pentru cei din generația Z (28-13 ani)?

Video-uri scurte (TikTok, Reels, Short)

Infografice și conținut vizual interactiv

Mesaje autentice și testimoniale

Ghiduri, articole, bloguri relevante

Conținut clarificator prin Chatboți conversaționali

Nu ne adresăm diferit acestei generații

4. Ce dificultăți întâmpinați în relaționarea cu generațiile diferite?

Diferențe mari în comportamentul de consum

Lipsa folosirii canalelor potrivite pentru fiecare generație

Dificultatea de a crea conținut diferențiat

Lipsa datelor despre preferințele fiecărei generații

Publicul țintă este prea divers pentru a-l segmenta eficient

Altceva...

5. Ce subiect doriți să abordăm în studiul lunii următoare?

      Promovarea multimodală

      Tehnica promovării prin chestionare

      Internalizare sau externalizarea promovării

      Completarea serviciilor de print cu aplicatii online

      Pregătirea resursei umane viitoare

      Altceva...

Vă mulțumim pentru implicare și după ce ați răspuns la toate întrebările vă rugăm apăsați SEND.